لینک های مفید
دکتر کریمی
پیوند های مفید در حوزه کسب و کار و منابع تخصصی
در این بخش قصد دارم شما را با معتبرترین مراجع علمی خارجی در حوزه بازاریابی آشنا نمایم تا در مسیر توسعه فردی و مطالعات شما مخاطبان عزیز از آنها بهره برداری نمایید.
- emeraldسایت مرجع مناسب برای بررسی کتابها ،ژورنالها وکیسهای موردی معتبر بینالمللی
- اسکوپوساسکوپوس یکی از نمایههای استنادی معتبر و شناختهشده است که اطلاعات کتابشناختی حدود ۶۰ میلیون سند را در خود جمعآوری کرده است. اسکوپوس اطلاعات محصولات حدود ۵ هزار ناشر علمی را از سراسر جهان در خود جای داده است. در مجموع اسکوپوس اطلاعات ۱۶ هزار و پانصد مجله علمی پژوهشی را در خود نمایه کرده است.
- گوگل اسکالریک موتور جستجوی حرفهای برای دانلود مقالات علمی و به روز معتبر دنیا
- آماانجمن بازاریابی آمریکا (AMA) یک انجمن حرفه ای برای متخصصان بازاریابی با ۳۰۰۰۰ عضو از سال ۲۰۱۲ است.
- سیجسیج یک ناشر دانشگاهی جهانی کتاب، مجلات، و مجموعه رو به رشدی از محصولات و خدمات کتابخانه ای است.
- Journal of marketingjournal-of-marketing یکی از مجلات رفرنس تازههای بازاریابی مجله بازاریابی وابسته به انجمن علمی بازاریابی آمریکاست که دارای ضریب تاثیر (Impact factor) برابر با ۱۲.۹ میباشد.
- JMR مجله تحقیقات بازاریابی (JMR) به بررسی آخرین تفکر در زمینه مفاهیم، روشها و کاربردهای تحقیقات بازاریابی از طیف گستردهای از محققان میپردازد. این مجله هم در ۵۰ مجله تجاری برتر فایننشال تایمز و هم در فهرست ژورنالهای رتبهبندی تحقیقاتی دانشگاه تگزاس در دالاس گنجانده شده است.
- journal of Public Policy & Marketingjournal of Public Policy & Marketing یک مجله علمی سه ماهه است که توسط انجمن بازاریابی آمریکا منتشر میشود. این همه جنبههای تلاقی بازاریابی و سیاست عمومی را پوشش می دهد در ابتدا در سال ۱۹۷۹ به عنوان مسائل مربوط به سیاست عمومی در بازاریابی تأسیس شد و به مدت یک سال به مجله بازاریابی و سیاست عمومی در سال ۱۹۸۲ تغییر نام داد، قبل از اینکه در سال ۱۹۸۳ به نام فعلی تبدیل شود.
- مجله بازاریابی بینالمللیمجله بازاریابی بینالمللی به پیشبرد رویه، تحقیق و تئوری بازاریابی بینالمللی اختصاص دارد. هدف اصلی این ژورنال پر کردن شکاف بین تئوری و عمل در بازاریابی بین المللی است.
- مجله بازاریابی تعاملیهدف مجله بازاریابی تعاملی شناسایی مسائل و چارچوب ایدههای مرتبط با حوزه همراه با سرعت گسترش بازاریابی تعاملی است که شامل موضوعات آنلاین و آفلاین مربوط به تجزیه و تحلیل، هدف گذاری و خدمات به مشتریان فردی است. این مجله در تلاش برای انتشار تحقیقات پیشرو، با کیفیت بالا و اصلی است که نتایج، روششناسی، نظریهها، مفاهیم، مدلها و کاربردها را در هر جنبه از بازاریابی تعاملی ارائه میکند.
- ساینس دایرکتساینس دایرکت (Science Direct) یک پایگاه مقالههای علمی است و یکی از محصولات انتشارات الزویر Elsevier میباشد. این پایگاه دسترسی به بیش از ۳۵۰۰ ژورنال، ۱۲ میلیون و ششصد هزار مقاله علمی تمام متن و ۳۴۰۰۰ کتاب از انتشارات مختلف را فراهم مینماید. ساینس دایرکت یکی از ۷۹ محصول آنلاینی است که شرکت الزیور در اختیار پژوهشگران، دانشجویان، اساتید و کلیه علاقه مندان به علم و دانش قرار میدهد.
- الزویرالزویر (Elsevier) یک شرکت اطلاعاتی و تحلیلی و یکی از بزرگترین تأمینکنندگان مقاله علمی و اسناد علمی، فنی و پزشکی در جهان محسوب میشود. این شرکت در سال ۱۸۸۰ میلادی به عنوان یک شرکت چاپ و نشر تأسیس شد. الزویر زیرمجموعه گروه RELX است که تا سال ۲۰۱۵ بهعنوان «Reed الزویر» شناخته میشد. تولیدات الزویر شامل مجلات علمی، مجموعه مجلات الکترونیکی ScienceDirect، اخبار و اظهار نظرهای جاری در قالب نشریهها و پایگاههای استناد داده به صورت آنلاین به نامهای Scopus ، Solutions و ClinicalKey برای پزشکان میباشد. در این پایگاه انواع مقاله علمی-پژوهشی و مقاله مروری و حتی مقاله کنفرانسی منتشر میشود.