مدیریت بازاریابی صنعتی (B2B)
بازاریابی صنعتی نوآورانه، رشد پایدار
بازاریابی صنعتی یا بازاریابی B2B نوعی از بازاریابی است که در آن یک شرکت، کالاها و خدمات مورد نیاز شرکت دیگری را فراهم میکند. در واقع، فروشنده و مشتری در این حوزه از بازاریابی، هر دو صاحب کسب و کار هستند. شرکتهایی از قبیل جنرال الکتریک و آی بی ام، میلیونها دلار در روز را صرف خرید محصولاتی میکنند که برای تداوم کسب و کارشان ضروری است.
روز های برگزاری: سه شنبه از ساعت 15:00 تا 19:00
مدت ساعت کل دوره: 40 ساعت
نوبت برگزاری: 5
شیوه برگزاری: حضوری
محل برگزاری: سازمان مدیریت صنعتی
نام مجری دوره: اعظم السادات میر آقاسی خانی
تلفن: 26203934-021
ایمیل: miraghasi@imi.ir
تلفن داخلی: 375
مدرسین دوره با توجه به موضوع درس، از اعضا با تجربه هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی، مشاوران و مدیران اجرایی موفق و مجرب همکار با سازمان و همچنین اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها که مورد تائید سازمان باشند انتخاب خواهند شد.