مدیریت بازاریابی صنعتی (B2B)
بازاریابی صنعتی نوآورانه، رشد پایدار
دوره ها

مدیریت بازاریابی صنعتی (B2B)

۴,۴۵۰,۰۰۰ تومان

بازاریابی صنعتی یا بازاریابی B2B چیست؟

بازاریابی صنعتی یا بازاریابی B2B نوعی از بازاریابی است که در آن یک شرکت، کالاها و خدمات مورد نیاز شرکت دیگری را فراهم می‌کند. در واقع، فروشنده و مشتری در این حوزه از بازاریابی، هر دو صاحب کسب و کار هستند. شرکت‌هایی از قبیل جنرال الکتریک و آی بی ام، میلیون‌ها دلار در روز را صرف خرید محصولاتی می‌کنند که برای تداوم کسب و کارشان ضروری است.

ویژگی های دوره

روز های برگزاری: سه شنبه از ساعت 15:00 تا 19:00

مدت ساعت کل دوره: 40 ساعت

نوبت برگزاری: 5

شیوه برگزاری: حضوری

محل برگزاری: سازمان مدیریت صنعتی

مجری دوره

نام مجری دوره: اعظم السادات میر آقاسی خانی

تلفن: 26203934-021

ایمیل: miraghasi@imi.ir

تلفن داخلی: 375

سرفصل های دوره
  • محيط بازاريابي صنعتي
  • رفتار خريد سازماني
  • استراتژي هاي مديريت ارتباط با مشتري براي بازارهاي صنعتي
  • بخش بندي بازار صنعتي و برآورد تقاضاي بخش
  • مديريت محصولات براي بازارهاي صنعتي
  • مديريت كانال هاي بازاريابي صنعتي
  • استراتژي هاي قيمت گذاري براي بازارهاي صنعتي
  • ارتباطات

​مدرسین دوره با توجه به موضوع درس، از اعضا با تجربه هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی، مشاوران و مدیران اجرایی موفق و مجرب همکار با سازمان و همچنین اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها که مورد تائید سازمان باشند انتخاب خواهند شد.


مدیریت بازاریابی صنعتی (B2B)